Strony

sobota, 8 listopada 2014

Pejzaż z kościołem skończony...

Nareszcie!!! Bardzo się cieszę i jestem bardzo zadowolona. Jest trochę błędów, ale myślę, że nie rzucają się w oczy. Ostatnia choinka szła mi baaaaaardzo wolno. Nie mogłam jej skończyć. Ale wreszcie się udało. Tak czy inaczej teraz obrazek wygląda tak:)




Teraz obrazek poszedł do oprawy. Pokażę go więc jeszcze raz jak już będzie oprawiony. Jestem bardzo spóźniona z salem wiosenno letnim za co bardzo przepraszam, ale jak tylko obrazek będzie gotowy to go pokażę. 
 Witam bardzo serdecznie wszystkich nowych obserwatorów. Będzie mi bardzo miło jak będziecie do mnie zaglądać. Przypominam też o moim candy .

12 komentarzy:

  1. Pięknie wyszedł, ja tam nie widzę nigdzie błędów, mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny obrazek:) CZekam na obrazek z Salu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyszedł !! Ciekawam oprawy! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny obrazek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę ci powiedzieć , że u mnie wisi taki na ścianie i też w brązie , nie widze błędów

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana obrazek cudny i ja tam żadnych błędów nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam...obraz jest cudowny! Masz wielki talent!
    Pozdrawiam serdecznie-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny podziwiam za wytrwałość

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny obrazek! Wielokolorowy nie byłby taki stylowy.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały obrazek! Bardzo podziwiam haftowane dzieła, tym bardziej, że jest to dla mnie całkiem oba technika...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo. Wszystkie komentarze zawsze bardzo mnie cieszą. Pozdrawiam Was serdecznie...