Strony

poniedziałek, 26 grudnia 2011

Wymianka książkowa

Już tydzień przed świętami przyszła do mnie paczuszka od Gosi123. Paczka grzecznie czekała na Wigilię w szafie. dy już ją wreszcie otworzyłam to nie mogłam się nadziwić. Jakie piękności dostałam...
A to właśnie to co było w moim prezencie od Gosi.



Gosiu bardzo Ci dziękuję za te wszystkie cudeńka. Już zaczęłam czytać pierwszą książkę. A zakładeczka taka pomysłowa. Cudna po prostu
Moja paczuszka poleciała do Małgosi...

Poza książkami i słodyczami przygotowałam karteczkę wyszywaną i zakładkę, którą częściowo wyszyłam metaliczną nicią. Nie ukrywam, że proste to nie było. Nić się plącze rwie i to generalnie koszmar, ale efekt końcowy był taki jaki chciałam osiągnąć. Mnie się podobało. Mam nadzieję, że Małgosi też, bo nie mam od niej żadnej wieści.

A na koniec kilka zdjęć mojej Basiuni. To jej pierwsze święta. Była zachwycona choinką no i oczywiście prezentami:))))



4 komentarze:

  1. super wymianka!! śliczne, ogromne, zdziwione oczy i jaki buziol na końcu:D dziękuję za miłe słówko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. :) .... poświąteczny powrót do komputera ....paczucha dojechała cała i zdrowa .... słodkości dostały się w ręce mojego dzieciątka .... książki ...dobrze, że dwie...bo z mamą czytamy równocześnie .... zakładka CUDO !!!! ....
    pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystko ...Małgosia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że paczuszka w ramach wymianki sprawiła Ci radość. Dziękuję za udział w zabawie.
    A Basiunia cudowna :)

    Pozdr
    Michalina
    PS
    Przy okazji najlepszego na Nowy Rok życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodko wygląda pod choinką ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu słowo. Wszystkie komentarze zawsze bardzo mnie cieszą. Pozdrawiam Was serdecznie...